Η Πράσινη Ενέργεια έχει ένα βρώμικο μυστικό
Η εμμονή των πράσινων ακτιβιστών με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαιωνίζει την αδικία που δήθεν θέλουν να καταργήσουν.

Άρθρο του Connor Vasile για το Foundation for Economic Education
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα πράγματα που υποστηρίζονται στο όνομα της κοινωνικής προόδου, η επιθετική ώθηση της Αριστεράς για την τεχνολογία EV ξεχνάει βολικά τις ζωές εκείνων που επηρεάζονται περισσότερο από αυτήν.
"Επί των ημερών μου, το μεγάλο αμερικανικό οδικό ταξίδι θα γίνει πλήρως ηλεκτροκίνητο... μπορείτε να πάρετε έως και 7.500 δολάρια για ένα νέο ηλεκτρικό όχημα", αναφώνησε ο Μπάιντεν κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφισης σε ένα λαμπερό ηλεκτρικό Hummer. Πάω στοίχημα ότι αυτή η φορολογική πίστωση θα φανεί χρήσιμη όταν ο μέσος Αμερικανός αναγκαστεί να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αξίας 60.000 δολαρίων αφού απαγορευτούν εντελώς τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
Οι αριστεροί λατρεύουν να επιμένουν στην ανάγκη να εξαλειφθεί οτιδήποτε μη ηλεκτρικό. Ο Μπάιντεν βάζει επί του παρόντος στο στόχαστρό του μια εντολή για τις εκπομπές ρύπων που θα μπορούσε να περιορίσει σημαντικά την πρόσβαση των πολιτών που εργάζονται με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Η κυβέρνηση δικαιολογεί τον έλεγχό της στην αγορά δηλώνοντας ότι είναι το δίκαιο πράγμα που πρέπει να γίνει.
Η υπουργός Ενέργειας Jennifer Granholm ανακοίνωσε: "Οι ιστορικοί νόμοι του Προέδρου Μπάιντεν για την καθαρή ενέργεια μας δίνουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους, επεκτείνοντας τις υποδομές φόρτισης σε υποβαθμισμένες κοινότητες, ενώ παράλληλα μειώνουν το άγχος για την εμβέλεια και το κόστος μεταξύ των οδηγών που θέλουν να μετακινηθούν με ηλεκτρική ενέργεια".
Είμαι βέβαιος ότι η ίδια η Granholm ταξίδεψε σε αυτές τις υποβαθμισμένες κοινότητες για να δει τι προκαλεί στους ανθρώπους αυτούς "άγχος κόστους". Για κάποιο λόγο, δεν νομίζω ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι έστω και στο ελάχιστο στο μυαλό τους.
Ο υπουργός Μεταφορών Pete Buttigieg επιβεβαίωσε ότι θα χρησιμοποιήσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια από το γελοίο διακομματικό νομοσχέδιο για τις υποδομές για να "αποδομήσει τον ρατσισμό που είχε ενσωματωθεί στους δρόμους". Ο κ. Pete είναι ένας από τις ελίτ που πανηγύρισαν για τις τεράστιες εκτοξεύσεις στις τιμές της βενζίνης, καθώς αυτό σήμαινε με κάποιο τρόπο ότι περισσότεροι άνθρωποι θα ήταν διατεθειμένοι να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έκτοτε, εργάζεται σκληρά για την άρση του διαχωρισμού των αυτοκινητοδρόμων και την καταπολέμηση των συστηματικά καταπιεστικών λακκούβων.
Ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με "καλές προθέσεις
Αυτό που δεν συνειδητοποιούν αυτοί οι κοντόφθαλμοι ακτιβιστές της πολυθρόνας είναι ότι ο πράσινος απολυταρχισμός τους στην πραγματικότητα προωθεί την ανισότητα. Ξέρουν τι γίνεται για να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους για όλες αυτές τις ηλεκτρικές μπαταρίες;
Δουλεία και παιδική εργασία.
Όχι, δεν είμαι υπερβολικός. Στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό (ΛΔΚ), οι λεγόμενοι "βιοτεχνικοί" ανθρακωρύχοι εργάζονται σε εξαιρετικά επικίνδυνες συνθήκες για την εξόρυξη κοβαλτίου και νικελίου - στοιχεία ζωτικής σημασίας για την παραγωγή μπαταριών που χρησιμοποιούνται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως τα Tesla, Ford και VW. Άνδρες, γυναίκες και παιδιά περιφέρονται σε εξουθενωτική ζέστη και πεθαίνουν σε καταρρεύσεις στοών ορυχείων, ενώ οι πολιτοφυλακές που τους "στρατολόγησαν" από χωριά σε όλη τη χώρα παρακολουθούν αδιάφορα. Στην καλύτερη περίπτωση, αυτοί οι μισθωτοί υπάλληλοι πληρώνονται ένα ή δύο δολάρια την ημέρα για την εξαντλητική τους εργασία.
Ο Siddharth Kara, υπότροφος στη Σχολή Δημόσιας Υγείας T.H. Chan του Χάρβαρντ, μελέτησε αυτές τις επιχειρήσεις εξόρυξης και σημείωσε: "Το κοβάλτιο είναι τοξικό στην αφή και στην αναπνοή - και υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες φτωχοί κάτοικοι του Κονγκό που το αγγίζουν και το αναπνέουν... Νεαρές μητέρες με μωρά δεμένα στην πλάτη τους, όλοι αναπνέουν αυτή την τοξική σκόνη κοβαλτίου. Υπάρχει πλήρης διασταυρούμενη μόλυνση μεταξύ του κοβαλτίου που προέρχεται από βιομηχανικούς εκσκαφείς και του κοβαλτίου που σκάβουν γυναίκες και παιδιά με γυμνά χέρια".
Υπολογίζεται ότι 40.000 παιδιά εργάζονται σε αυτά τα τοξικά ορυχεία, με πολλά από αυτά να είναι μόλις έξι ετών.
Αυτά για την "καθαρή ενέργεια".
Το ακόμη πιο τρομακτικό είναι ότι, καθώς οι επιχειρήσεις αυτές δεν καταγράφονται στους επίσημους ελέγχους χάρη στην τοπική διαφθορά και τις επιχειρηματικές τακτικές της γκρίζας αγοράς, δεν μπορούμε να πούμε πόσοι ακριβώς άνθρωποι εργάζονται σε αυτές τις επικίνδυνες συνθήκες υπό την απειλή βίας.
Τώρα, παρά το γεγονός ότι είναι παράνομες, οι επιχειρήσεις αυτές είναι ευρέως διαδεδομένες σε όλη τη χώρα - και χρηματοδοτούνται καλά από εξωτερικά συμφέροντα. Εκτιμάται ότι περίπου το 70 τοις εκατό των εξορυκτικών επιχειρήσεων του Κονγκό ανήκει σε επενδυτικές εταιρείες που υποστηρίζονται από την κινεζική κυβέρνηση. Έτσι, τώρα δεν έχουμε μόνο το ζήτημα των αμφισβητήσιμων επιχειρηματικών πρακτικών και του μη ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος σε περιοχές που πλήττονται από τη φτώχεια, αλλά και μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων που ωφελεί άμεσα μια αυταρχική κυβέρνηση γνωστή για τις γενοκτονικές πρακτικές της.
Αυτό δεν ακούγεται δίκαιο.
Μην βλέπετε κακό, μην ακούτε κακό...
Ακόμα και όταν η Δύση βρίσκεται αντιμέτωπη με αυτές τις κραυγαλέες παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, είναι ιδιαίτερα σιωπηλή στο θέμα αυτό. Σίγουρα δεν βλέπετε κανέναν διάσημο πολιτικό να διαμαρτύρεται για την κατασκευή τέτοιων πολυπόθητων μπαταριών, έτσι δεν είναι; Στο κατώτατο σημείο αυτής της βίαιης αλυσίδας εφοδιασμού, υπάρχουν Κονγκολέζοι όλων των ηλικιών που πεθαίνουν ή τραυματίζονται σοβαρά ενώ αναγκάζονται να εξορύσσουν τοξικές πηγές κοβαλτίου. Στο τέλος της ημέρας, αυτοί είναι οι άνθρωποι που υποστηρίζουν την παραγωγή ηλεκτρικού οχήματος από τη Δύση.
Από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και τους πολιτικούς λαμβάνουμε μόνο σιωπή. Πώς μπορούν να λένε ότι η μετάβαση της Αμερικής σε πλήρως ηλεκτροκίνητες μεταφορές θα φέρει ισότητα στη ρατσιστική χώρα μας, όταν οι δικές τους πολιτικές υποστηρίζουν άμεσα τα σύγχρονα πρότυπα της αφρικανικής δουλείας;
Όσοι βρίσκονται στα χαμηλότερα σκαλοπάτια της οικονομικής κλίμακας πρέπει να πληρώνουν για τις "πεφωτισμένες" ιδιοτροπίες τους. Γιατί να νοιάζονται οι ελίτ; Όλη αυτή η συστηματική κακοποίηση διαπράττεται σε κάποια μακρινή χώρα - εκτός ορατότητας, εκτός μυαλού. Δεν είναι θέμα, επειδή είναι εκεί πέρα. Αυτό είναι το είδος της "προόδου" για την οποία οι πολιτικοί υποστηρίζουν, ανεξάρτητα από το πόσα ηλεκτρικά Ford θα πουλήσουν.
Όπως επεσήμανε ο Henry Hazlitt: "Ο κακός οικονομολόγος βλέπει μόνο ό,τι του πέφτει αμέσως στο μάτι- ο καλός οικονομολόγος κοιτάζει και παραπέρα. Ο κακός οικονομολόγος βλέπει μόνο τις άμεσες συνέπειες μιας προτεινόμενης πορείας- ο καλός οικονομολόγος εξετάζει επίσης τις πιο μακροπρόθεσμες και έμμεσες συνέπειες. Ο κακός οικονομολόγος βλέπει μόνο ποια ήταν ή θα είναι η επίδραση μιας συγκεκριμένης πολιτικής σε μια συγκεκριμένη ομάδα- ο καλός οικονομολόγος ερευνά επίσης ποια θα είναι η επίδραση της πολιτικής σε όλες τις ομάδες".
Αυτό είναι το θέμα. Οι νομοθέτες και οι μεγαλοεπιχειρηματίες δεν ενδιαφέρονται για τις πραγματικές συνέπειες των πράξεών τους. Ενώ προωθούν τα "δίκαια" πρότυπα σε ένα διαφημιστικό τέχνασμα για να πάρουν καλύτερες βαθμολογίες ESG, παραμελούν εντελώς τις πραγματικές επιπτώσεις της "πράσινης" νομοθεσίας στη ζωή ή στο θάνατο.
It Ain't So Easy Being a Green
https://www.youtube.com/watch?v=vM3qP1UkyuE